Dabarprisijungę:
380 552
  Pažintys Paieška Forumas Pokalbiai SMS pažintys Pramogos

„MTV Networks International“ su „Swatch“ bendradarbiaus kuriant antrąjį „MTV’s Best. Show. Ever.“ sezoną.

„MTV Networks International“ ir Šveicarijos laikrodžių gamintojas „Swatch“ paskelbė, kad ir toliau tęs bendradarbiavimą kuriant „MTV’s Best. Show. Ever.“. 2008 m. sezono šou koncepcija dar labiau išplėtota nei 2007 m. Laidos tinklalapis bus dar labiau interaktyvus, o šou bus galima stebėti per mobiliąsias platformas. Laidą bus galima matyti per 29 TV kanalus, 8 mobilias platformas ir 30 interneto svetainių Europoje, o nuo šių metų ir Azijoje.

“MTV’s Best. Show. Ever.” yra grynai MTV žiūrovų kuriama laida. Išskirtinių sugebėjimų, įpročių ar talentų turintys žmonės gali įkrauti į laidos tinklalapį video su savo pasirodymais bei komentarais, o visi norintys gali bandyti tą patį triuką atlikti geriau ar pasiūlyti ką nors naujo.

Projekto tinklalapis buvo sukurtas taip, kad “Swatch” prekės ženklas būtų pilnai integruotas, o lankytojai ir šou dalyviai galėtų dalyvauti konkursuose ir laimėti “Swatch” įsteigtus prizus. Ateityje planuojama „MTV’s Best. Show. Ever.“ perliukus rinkti ir iš „Swatch“ parduotuvių lankytojų.

„MTV’s Best. Show. Ever.“ įtvirtino provokuojantį, žaismingą ir visuomet naują mūsų prekės ženklo stilių. 2008 m. bendradarbiavimas su MTV bus daug gilesnis, pasieks daugiau vartotojų ir kaip galima labiau patenkins jų kūrybinius ir saviraiškos poreikius. Drauge su MTV pasieksime didesnę auditoriją, kuriai pateiksime unikalių projektų“, - sakė Klaus Peter Mager, Swatch PR ir renginių organizavimo padalinio vadovas.

MTV Lietuva 5 minučių „MTV’s Best. Show. Ever.“ pradės rodyti nuo birželio 7 d.
Paskelbta: 2008.04.15