Dabarprisijungę:
490 648
  Pažintys Paieška Forumas Pokalbiai SMS pažintys Pramogos

„Martini“ – lyderis Lietuvos vermutų rinkoje.

Rinkos tyrimų bendrovės „ACNielsen Baltics“ duomenimis „Martini“ prekinio ženklo vermutų rinkos dalis Lietuvoje 2007 metų vasario ir 2008 metų sausio mėnesiais pasiekė 28.4% pagal pardavimus litrais ir 45.7% pagal apyvartas litais. Taigi, „Martini“ jau du metus užima Lietuvos vermutų rinkos lyderio pozicijas tiek pagal kiekį, tiek pagal apyvartą litais. „Martini“ Lietuvoje platina bendrovė „Bennet Distributors“.


„Mūsų atstovaujamo prekės ženklo „Martini“ lyderio pozicijas lemia sėkmingai pritaikyta tarptautinė rinkodaros strategija, ilgalaikės investicijos į įvaizdžio formavimą ir palaikymą, aktyvūs populiarinimo veiksmai, ir, žinoma, vartotojų vertinama aukšta paties produkto kokybė. Pastebimą įtaką produkto populiarumui turėjo ir praėjusiais metais pakeistas „Martini“ butelių dizainas“, - teigė UAB „Bennet Distributors“ generalinis direktorius Marek Kuklis, –„Martini“ yra populiariausias vermutas Lietuvoje ir ateityje planuojame, kad jo užimamos pozicijos tik stiprės.“

„Martini“ yra vienas populiariausių prekinių ženklų pasaulyje. „Martini“ gamyboje naudojama apie 50 rūšių žolelių. „Martini“ vermutas pradėtas gaminti 1863 metais Pesionėje, Italijoje. Šiuo metu Lietuvoje galima įsigyti „Martini“ Bianco, Rosso, Extra Dry ir Rose.

UAB „Bennet Distributors“ atstovauja tarptautinius prekinius ženklus, iš kurių žinomiausi Lietuvoje (abėcėlės tvarka): „Bacardi-Martini“, „Calvet“, „Casillero del Diablo“, „The Famous Grouse“, „Finlandia“, „Freixenet“, „Frontera „Grand Cavalier“, „Jack Daniel‘s“, „KWV“, „Laurent-Perrier“, „The Macallan“, „Moskovskaya“, „Sauza“, „Stolichnaya“, „Torres“, „Tullamore Dew“, ir kitus. UAB „Bennet Distributors“ priklauso tarptautiniam alkoholio gamybos ir prekybos koncernui „S.P.I. Group“.
Paskelbta: 2008.04.08