Dabarprisijungę:
292 328
  Pažintys Paieška Forumas Pokalbiai SMS pažintys Pramogos

„BREAK MTV“ – 1 minutės klipas, kurio dėka tapsi žvaigžde ir matysies visame pasaulyje.

MTV – populiariausias chuliganas pasaulyje suteikia galimybę proto galiūnams, intelekto monstrams, fantazijos guru ir vaizdo virtuozams ne tik parodyti savo sugebėjimus per viso pasaulio MTV kanalus, bet ir tapti pasaulinio lygio žvaigžde. Nėra nei vieno vietinio MTV kanalo, kuriame nepamatytum kūrybiškų meninių užsklandų (artbreak‘ų). Artbreak‘as yra trumpas, paprastai iki 1 minutės trukmės, vaizdo klipas apie tai, kas įdomu autoriui: nuo kalbančių gyvūnų iki abstrakčių formų simfonijos, nuo kūdikio, glamonėjančio mamos krūtį, iki dūžtančių gitarų. MTV jau seniai garsėja kūrybiškomis meninėmis užsklandomis todėl nuolat ieško šviežiausių vaizdų ir garsų bei už jų besislepiančių talentų. „MTV Break“ – nekomercinio pobūdžio kampanija, kurios metu kompetetinga komisija lauks režisierių, video grafikos specialistų, animatorių, mėgėjų ir specialistų meninių užsklandų, sukurtų naudojantis visomis įmanomomis inovatyviomis technologijomis ir technikomis arba paprastomis priemonėmis: siūlais, plastilinu, spalvotu popieriumi ir kreidelėmis. Taigi vien fantazijos galia turi galimybę įsilaužti į MTV eterį, o už tai mėgautis šlove visą likusį gyvenimą. Komisija, sudaryta iš Europos MTV kanalų kūrybos direktorių, garsių animatorių bei vaizdinio meno madas diktuojančių specialistų, labiausiai vertins originalumą, todėl meniniams intarpams nekeliami jokie temos reikalavimai. Yra vos du techniniai reikalavimai: jokio balso įrašo (no voice over) ir - panaudota muzika turi būti originali.

Geriausi pusę metų truksiančio projekto artbreak‘ai paklius į tarptautinę kampanijos svetainę, kur bus skelbiami ir autoriaus kontaktai. Taip MTV siekia plėsti kūrybinį tinklą. Nugalėtojai laimės stažuotes MTV, kur dirbs drauge prie bendro tarptautinio projekto. Geriausi artbreak‘ai suksis viso pasaulio MTV kanalų eteryje, vadinasi, juos išvys, įvertins ir galės pamėgti milijardai žiūrovų. Tomas Ramanauskas, MTV Networks Baltic kūrybos vadovas: „Daug kuriančiųjų skundžiasi, kad dirbadami su komerciniais projektais savęs nerealizuoja. Kita dalis burba, kad nėra kaip savęs pasauliui parodyti, kad Lietuva per maža. Tretieji sako, kad yra geriausi, kad nėra jiems ką išvis įrodinėti. Break MTV yra skirtas pirmiems dviems.“

Balandžio pradžioje startuojanti tarptautinė meninių užsklandų kampanija „BREAK MTV“ turės atskirą tinklalapį, o kol kas visą informaciją ir MTV mėgiamiausių artbreak‘ų pavyzdžius galima rasti jau veikiančioje Lietuvos svetainėje: www.mtv.lt/break
Paskelbta: 2008.03.05