Dabarprisijungę:
124 158
  Pažintys Paieška Forumas Pokalbiai SMS pažintys Pramogos

Antrasis MTV FRESH apdovanojimas iškeliauja į Estiją.

Muzikinius metus MTV Networks Baltic (MTVNB) baigia su dar viena puikia naujiena – Baltijos šalių atlikėjai bus įteiktas MTV FRESH apdovanojimas. Pirmoji statulėlė buvo įteikta spalio mėnesį, lietuvaičių grupei „Flamingo“ už vaizdo klipą dainai „Shutdown Baby“. Antrasis MTV FRESH iškeliauja į Estiją, dainininkei Kerli, už vaizdo klipą dainai „Creepshow“. Pati atlikėja šiuo metu yra JAV, kur rengia keletą naujų muzikinių projektų. MTV FRESH “citrinkarvė” jai MTVNB atstovų bus įteikta per Šv. Kalėdas. MTV FRESH yra ypatinga MTV grojaraščio pozicija. FRESH - tai galinga naujos kietos dainos ir išskirtinio vaizdo klipo kombinacija. Šiuo ženklu pažymėta daina ir jos klipas yra dažniausiai rodomi starto savaitės metu. FRESH pozicija - didžiausias įmanomas dėmesys vietinio ar tarptautinio atlikėjo kūriniui, kurio iš MTV įmanoma susilaukti. Skaičiai kalba patys už save: vienas video klipas per septynias dienas parodomas mažiausiai penkiasdešimt kartų. Padauginus šiuos skaičius iš trijų MTV televizijų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, gaunasi įspūdingas rezultatas.
MTV FRESH apdovanojimas - draugiškas MTV patapšnojimas per petį atlikėjui, jo prodiuseriams, leidybinei kompanijai ar bet kam, kas susijęs su juo ir jo kūryba. Apdovanojimas sako: "Mums tai žiauriai patinka! Nesustokite! Mes norime daugiau!". Šis apdovanojimas - tai simbolinis trofėjus, įteikiamas FRESH kategorijos standartus atitinkančiam kūriniui ir jo autoriui.

Kerli dar tik 21 - eri, bet ji jau turi ilgalaikę sutartį su leidybine firma "Def Jam", priklausančią „Universal Music Group". Kerli „Def Jam" atstovai pavadino vienu savo gabiausių talentų bei žada iš jos padaryti visatos masto žvaigždę ir ji jau pelnė JAV, didžiausios pasaulyje muzikos rinkos, klausytojų simpatijas. Muzikos specialistai Kerli kūryboje įžvelgia geriausius Fiona Apple, Alanis Morissette ir Bjork bruožus.

Pirmasis Kerli vaizdo klipas dainai „Walking on Air“ net aštuonias savaites buvo numeris vienas MTV Baltic Top 20, o iš viso tope prabuvo devyniolika savaičių. Antrasis dainininkės Kerli singlas iš debiutinio albumo „Love is Dead“ pavadintas „Creepshow“ jau dabar muša visus populiarumo rekordus Estijoje bei yra itin palankiai vertinamas muzikos kritikų.

Albumas „Love is Dead“ buvo išleistas JAV ir Baltijos šalyse, o „Creepshow“, kaip atskiras singlas, visų pirma bus išleistas Baltijos šalyse, o pavasarį – visoje Europoje bei JAV. Kerli dainą „When Nobody Loves You“ galima išgirsti naujausios filmo apie Džeimsą Bondą dalies “Quantum of Solace“ video žaidime, o „Scream“ apdovanojimų ceremonijos, transliuojamos daugiau nei 150 šalių, rengėjai pasirinko Kerli pagrindine vakaro dainininke. iSpace projektas, pristatantis Estiją Vokietijoje, Skandinavijoje, Baltijos šalyse bei D.Britanijoje, naudoja Kerli dainą „Creepshow“ savo kampanijai.


Animacinį „Creepshow“ vaizdo klipą kūrė estų „Birds of Paradise Animation“ komanda, režisieriai - Daniel Müntinen bei Jaagup Metsalu, nufilmavę populiarų „Rulers of the Deep“ klipą dainai „Planet Drum“. Pagrindinis vaizdo klipo personažas – fėja keliauja mitinės Estijos miškais dar prieš ugrofinų įsiveržimą. Kerli personažas – fėja, kuri sutinka šiaurės varlę, medžių elfą, vandens deivę, žynį – šiaurės šalių mitines būtybes. Apdovanojimą gavusį Kerli vaizdo klipą „Creepshow“ su FRESH ženklu galima pamatyti visų trijų MTVNB kanalų eteryje.
Paskelbta: 2008.12.16