Сейчасонлайн
224 300
  Знакомства Форум Беседы СМС знакомства Развлечения

Į Baltijos šalių žiniasklaidos rinką atėjo naujas žaidėjas.

Lietuvos radijo ir televizijos komisija uždegė žalią šviesą Izraelio žiniasklaidos milžinei įsigyti tris MTV kanalus Baltijos šalyse. Vilnius, liepos 29 d.: Pirmaujanti Izraelio žiniasklaidos korporacija „Ananey Communications“ pasirašė sutartį su Estijos privataus kapitalo kompanija „Martinson Trigon Venture Partners“ dėl Baltijos šalių MTV kanalų operatoriaus - Lietuvoje registruotos uždarosios akcinės bendrovės „MTV Networks Baltic“ - įsigyjimo. Šis sandoris yra natūralus žingsnis, suteikiantis „MTV Networks Baltic“ strateginį investuotoją su ilgalaikiais plėtros planais Lietuvos, Latvijos ir Estijos rinkose. Sutartį pagal įstatymus šiandien patvirtino Lietuvos radijo ir televizijos komisija.

"Tai dar vienas strateginis „Ananey“ žingsnis į tarptautinę rinką. Kartu su sudėtingą verslą sėkmingai į naują etapą išvedusia MTV vadovų komanda, su Baltijos šalių generaliniu direktorium Marium Veseliu priešakyje, mes planuojame panaudoti įsigytą verslą kaip platformą naujiems televizijos kanalams regione, pasiūlydami Baltijos šalių reklamos užsakovams ir kabeliniams operatoriams naujas kokybiškas programas", - sakė „Ananey Communications“ valdybos pirmininkas Udi Miron.

"Ananey“ turi puikią teminių kanalų valdymo patirtį įvairiose šalyse. „MTV Networks International“ yra labai patenkinta jau dešimt metų besitęsiančia partneryste su „Ananey“, kuri valdo lokalizuotus mūsų kanalus Izraelyje - MTV ir „Nickelodeon", - pareiškė „MTV Networks International“ direktorius valdytojas ir vykdantysis viceprezidentas Bhav Singh. "Mes labai džiaugiamės šiuo susitarimu. Mums malonu matyti, kokį progresą padarė 2006-ųjų rudenį startavusi „MTV Networks Baltic“ kompanija ir jaučiame visišką pasitikėjimą dėl šio verslo ateities ir plėtros Baltijos šalyse", - pridūrė Bhav Singh.

„MTV Networks Baltic“ šiuo metu valdo trijų lokalizuotų MTV kanalų tinklą Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Pradėję transliuoti 2006-ųjų rugsėjį, šiandien MTV kanalai yra pagrindinė kokybiška televizijos marketingo alternatyva didžiausiems reklamos užsakovams ir užima 2 procentus Baltijos šalių reklamos rinkos.

Kaip rodo naujausias „TNS Gallup“ tyrimas, MTV Lietuvoje ir Estijoje yra populiariausias kabelinės televizijos kanalas jaunimui ir žiūrimiausias laidas lietuvių kalba transliuojantis vietinis kanalas Lietuvoje tarp jaunų kabelinės televizijos žiūrovų (15-35), iškart po didžiųjų nacionalinių transliuotojų, aplenkdamas visus kitus mažus vietinius televizijos kanalus.

„Ananey Communications“ Izraelyje yra televizijos ir laidų gamybos rinkos lyderis. „Ananey“ valdo 19 tarptautinių kabelinių ir palydovinių televizijos kanalų. „Ananey“ taip pat atstovauja „MTV Networks“ kanalus Izraelyje, tarp kurių yra ir vietinis MTV. „Ananey“ buvo įkurta 2000 metais, nuo 2007-ųjų šios bendrovės akcijos yra kotiruojamos Tel Avivo biržoje.

„MTV Networks International Naujų rinkų grupė“ yra vienas greičiausiai augančių žiniasklaidos verslų, šiuo metu valdantis 25 televizijas, 23 interneto portalus ir kitus skaitmeninius kanalus Vidurio ir Rytų Europoje, Rusijoje, Afrikoje ir Artimuosiuose Rytuose, įskaitant tokius prekinius ženklus kaip „MTV“, „VH1“, „Nickelodeon“, „VIVA“ ir „Comedy Central“. „MTV Networks International“ yra vienos didžiausių pasaulyje žiniasklaidos korporacijų „Viacom“ dalis (NYSE: VIA, VIA.B).
Опубликовано:2008.08.04